دوره آموزش سئو و به همراه سئو می تواند برای شما جالب باشد هر کسی

Wiki Article

مثل همین گوشی‌های موبایل واوی که تو فارسی بهشون می‌گن هواوی!

حال اگر سایت شما در رتبه‌های اول گوگل باشد، می‌توانید مخاطبان هدف کسب‌وکارتان را جذب کنید. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود حتماً محتوای مرتبط با حوزه کاری خود منتشر کنید تا هنگام جذب کاربر، مطمئن باشید که مخاطب هدف شما هستند.

الگوریتم‌های گوگل همان قوانین گوگل هستند که به رتبه‌بندی سایت‌ها کمک می‌کنند! مهم‌ترین مسئله‌ای که الگوریتم‌های سئو دارند، این است که همیشه در حال تغییر هستند. تغییر الگوریتم‌های گوگل می‌تواند رتبه سایت شما را کاهش یا حتی افزایش دهد.

برای دیده شدن در فضاهای دیگر مثل اینستاگرام، یوتیوب، آپارات و مانند این ها هم مقاله ای اینچنینی دارید؟

اکنون می‌توانید به کسی که از شما می‌پرسد سئو چیست، از لحاظ معنایی پاسخ دهید اما در ادامه به طور کامل به توضیح آن می‌پردازیم.

سئو نه تنها به افزایش ترافیک سایت کمک می‌کند، بلکه از یک دیدگاه دیگر هم حائز اهمیت است. هنگامی که کاربر یک کلمه کلیدی را جستجو می‌کند، به این معنی است که به آن حوزه نیاز دارد یا حداقل علاقه‌مند است. بنابراین اگر سایت شما در آن حوزه فعالیت کند، کاربری که وارد سایت شما می‌شود مخاطب هدف است.

با توجه به اهمیت آگاهی از الگوریتم گوگل، بخش دیگر آکادمی را به الگوریتم گوگل اختصاص داده‌ایم.

سایت‌های تبلیغاتی که نگران این الگوریتم هستند باید دقت کنند که اگر محتوای صفحاتشان از استاندارد یا کیفیت لازم برخوردار باشد، با وجود لینک دادن به سایت‌های خارجی جریمه نخواهند شد؛ پس اولویت با کیفیت محتواست.

متاسفانه برخی از دوستان وبمستر و کارشناس محتوا در این مورد کمی خساست به خرج می‌دهند و فکر می‌کنند که این کار باعث بالا رفتن ارزش سایت رقیب می‌شود. خب این موضوع کاملاً درست است؛ اما حُسن این کار در چیست؟

لازم است در بحث آموزش سئو سایت به زبان ساده با لینک و بک لینک نیز آشنا شوید. چرا که این دو موضوعاتی مهم در بحث سئو هستند. لینک به این صورت است که شما به کلمه‌ای در مقاله خود لینک دهید و با کلیک بر روی آن کلمه وارد صفحه سایت دیگری می‌شوید. این کلمات معمولاً با رنگ، فونت و سایز متفاوتی نوشته می‌شوند تا کاربر به راحتی آن را ببیند.

کاربرانی که از طریق گوگل وارد سایت شما می‌شوند مشتریان و کاربران واقعی شما هستند زیرا با کلمه کلیدی مربوط به کسب‌وکارتان وارد سایت شما شده‌اند.

مطلب مختصر و مفیدی بود خیلی به اطلاعاتم اضافه شد. ممنون از شما

راستی تو بخش گوگل وبمستر تولز دوبار عبارت “بکلینک داخلی” اومده، فک کنم یه دونشو میخواستین بنویسین “بکلینک خارجی”

گوگل آنالیتیکس: همه‌چیز را راجع‌ به کاربران سایتتان بدانید.
برای اینکه سایت خود را به صفحه اول گوگل و به ویژه سه سایت اول گوگل برسانید، باید با قوانین و اصول سئو را به خوبی یاد بگیرید. چرا که سایت‌های پربازدید یا سایت‌های اول گوگل برای رسیدن به این مرتبه تلاش بسیاری کرده‌اند و تمام قوانین سئو را با دقت انجام داده‌اند.

پس رسیدن به رتبه‌های اول سئو چیست گوگل می‌تواند به رشد جایگاه برند شما کمک زیادی کند.

سئو چه محدودیت هایی برای کسب و کارهای آنلاین ایجاد می کند؟

با دانستن و درک دیدگاه گوگل دیگر نیاز نیست نگران تغییراتش باشید.

سئو خارجی چیست و چه میزان بر روی رتبه ی سایت تاثیرگذار است؟

تعداد افرادی که وب‌سایت شما را با جستجو در گوگل یا یاهو پیدا می‌کنند خیلی بیشتر از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، توییتر و دیگر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی است.

پنالتی سایت برای زمانی است که انجام عملیات سئو با خطا مواجه می‌شود. در این زمان گوگل برای شما جریمه در نظر می‌گیرد. البته باید بدانیم که گوگل صفحه و سایت شما را به صورت کامل جریمه نمی‌کند و تنها آن صفحه خاص یا کلمه کلیدی را که دچار مشکل یا خطا شده است جریمه می‌کند.

در واقع هر زمان صحبت از سئو و میزان تخصص یک فرد در آن باشد بعضی ها صحبت از سابقه و مباحث فنی می کنند و برخی از دانشی که با شرکت در دوره های آموزشی کسب کرده اند می گویند.

اما تقریبا از اواسط جلسه مباحث اصلی دوره شروع خواهد شد که قطعا هر فردی در این دوره را شگفت زده خواهد کرد زیرا این مباحث تجربیاتی هستند که در سئو فارسی با گوگل کسب شده است و شاید در جای دیگری نتوان آنها را اینطور دقیق و شفاف در کنار هم پیدا کرد.

فایده شناسایی دایرکتوری‌های معتبر چه بود؟ با شناسایی دایرکتوری‌های معتبر فرصت خوبی در اختیار سایت‌های کوچکی که در آن‌ها لینک داشت قرار می‌گرفت تا بتوانند جایگاه خوبی در گوگل کسب کنند.

ممنون میشم اگر مقاله ای کامل و جامع در مورد تکنیک آسمان خراش دارید لینکش رو بهم بدید یا هنوز اگر مقاله ای در این مورد ننوشته اید مقاله ی کامل بنویسید. چون واقعا تکنیک بسیار خوب و موثری در زمینه سئو است .

موضوع دیگر بک لینک یا لینک خارجی می‌باشد. در واقع استفاده از سایت‌هایی غیر از سایت خود برای لینک دهی است و کاربر با کلیک بر روی کلمه موردنظر وارد سایت دیگری می‌شود. البته برای استفاده از بک لینک باید دانش کافی در آن زمینه را داشته باشید و اصول خاصی را رعایت کنید. اگر بدون رعایت قوانین از سایتی بک لینک بگیرید گوگل سایت شما را جریمه می‌کند و باعث امتیاز منفی برای شما خواهد شد.

بد نیست بدانید که سئو تکنیکال زیر مجموعه‌ی سئو داخلی است اما گستردگی این بخش باعث شده است تا بسیاری آن را به عنوان یک مرحله جدا معرفی کنند. ما هم در این مقاله برای اینکه اهمیت این بخش از سئو را به خوبی درک کنید، آن‌ها را از یکدیگر جدا کرده‌ایم. سئو در واقع تعریفی از این سه مرحله است که در ادامه به معرفی هر کدام می‌پردازیم.

برای مثال وقتی که در گوگل جستجو کنید کافه‌های نزدیک من، فقط کافه‌هایی که در مناطق نزدیک به شما نشان داده می‌شود. همکار خوبم بابک به خوبی این الگوریتم را در مقاله «الگوریتم کبوتر گوگل چیست و چه تاثیری روی رتبه سایت شما دارد؟» بررسی کرده است.

Report this wiki page